گراتک > مرکز آموزش > توسعه وردپرس > فروش فایل با افزونه EDD
توسعه وردپرسمرکز آموزش ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ ۳۹۸۲ بازدید

فروش فایل با افزونه EDD

EDD یک افزونه وردپرس بی نظیر و عالی برای فروش فایل به ازای پرداخت می باشد و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، فروش فایل های مجازی(فایل های دانلودی) از این افزونه فوق استفاده می شود. این افزونه دارای امکانات بسیار ارزشمندی است و شما میتوانید با استفاده از آن یک فروشگاه فایل با امکاناتی که حتی از نیاز شما نیز فراتر است راه اندازی کنید. EDD با دارا بودن امکاناتی از جمله: قابلیت استفاده از درگاه پرداخت ایرانی بانک ملت یا درگاه های واسط پرداخت پارس پال، زرین پال و سایر درگاه های واسط می تواند نیاز شما را رفع کند. Easy Digital Downloads که به اختصار به آن EDD  میگویند، در واقع قدرتمند ترین و کاربردی ترین افزونه جهت فروش فایل های دیجیتال و کالای مجازی تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس است و خبر خوب این است که میتوانید به صورت کاملا رایگان آن را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نصب و فعال سازی افزونه EDD

نصب و فعال سازی افزونه ی EDD دقیقا مانند هر افزونه ی دیگری در وردپرس انجام میگیرد. خوشبختانه این افزونه قبلا به زبان فارسی ترجمه شده است. بنابراین کار با آن بسیار ساده خواهد بود.

Easy Digital Downloads را میتوانیداز قسمت plugin سایت اصلی ورد پرس دانلود کنید. بلافاصله پس از فعال سازی افزونه خواهید دید که منوی جدیدی با عنوان “دانلود ها” به داشبورد مدیریت وردپرس شما افزوده می شود. همه ی امکانات افزونه از طریق همین منو در دسترس شما قرار میگیرد و در واقع این منو مرکز فرماندهی شما برای افزونه ی EDD خواهد بود. بخش پیکربندی در منوی دانلودها شامل ۶ تب متفاوت است که هر یک بخش خاصی از این افزونه را تنظیم خواهند کرد.

edd_standing_09Easy-Digital-Downloads


  1. محمد

    سلام. افزونه خیلی خوبی هست. من برای فروش فایل PDF از این افزونه استفاده کردم. هم ساده هست و هم امکانات زیادی داره.

  2. ایا میشه با این افزونه بخشی برای کاربرا ایجاد کنیم تا فایلاشون رو در سایت ما به فروش بزارن و درصدی باشه ؟

    • سید مرتضی مهدوی

      سلام
      بله میشه. ولی نیاز به برنامه نویسی داره. اطلاعات بیشتر نیاز داشتید تماس بگیرید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

پربازدیدترین مطالب